sobota, 23 stycznia 2016

KOLEJNE "KOTY ZA PŁOTY" Z SZYDEŁKIEM

Kochani witam się wyjątkowo w sobotni wieczór :) Jednym okiem oglądam z mężem mecz piłki ręcznej naszej drużyny, a drugim okiem na necie siedzę i posta tworzę :) To się nazywa podzielność uwagi :)
Dziś chciałam Wam tylko pokazać moje pierwsze, poważniejsze szydełkowe twory...Fakt , faktem powstały tylko podkładki pod kubek, ale co się namęczyłam nad nimi , ile razy zaczynałam
i rzucałam prace
i szydełko w kąt to wiem tylko ja :) Ale udało się wykonać aż 3 sztuki :) Przydała się książka zakupiona dzięki wygranej jakiś czas temu w pewnym wyzwaniu :) 
Muszę być szczera- szydełko i ja na razie się nie lubimy....wolę druty :):) Choć szydełkowaniu nie mówię nie :)

Podkładki trafiły do Art-Piaskownicy jako inspiracja w wyzwaniu TEMAT: "Herbatka dla dwojga" , na które Was serdecznie zapraszam :) i na inne wyzwania oczywiście też :)






Buźki :*
Aneta



17 komentarzy:

  1. Gratuluję! Bardzo lubię podkładki wykonane tym wzorem.
    Każdy ma swoją ulubioną technikę. Szydełko uwielbiam. Natomiast druty... Masakra. Już tyle razy zaczynałam i za każdym razem kończy się pruciem i odkładaniem drutów na bardzo odległe "Kiedyś"...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Kochana u mnie na odwrót- z drutami się już na dobre "polubiłam" a szydełko schowane na "jakiś" czas :)

      Usuń
  2. Piękne podkładeczki:) Przyznam, że marzą mi się takie:) Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że po wykonanej pracy to raczej zaprzyjaźniłaś się z tym szydełkiem, bo efekt niesamowity, już na początku swojej przygody tworzysz takie cuda, więc nie mogę doczekać się Twoich późniejszych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne podkładki. Gratuluję zdolności kochana.
    Cudnego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczniutkie i delikatne :) Ja na razie koło szydełka chodzę bokiem, muszę się kiedyś w końcu za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam1 ja takich bym nie umiała....Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne podkładki! Od dawna zbieram się za zrobienie takich, ale szydełko leży w kącie i czeka na lepsze dni ;) Choć zdecydowanie wolę szydełkowanie od drutów... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Są świetne. Ja jestem zdecydowanie za szydełkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze i bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocze te podkładki, troszkę jak u ukochanej babuni w domu :) Ślicznie Ci wyszły. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne :) Gratuluję samozaparcia i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wyszły! Widzę, że z szydełkiem radzisz sobie coraz lepiej! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyszły :) ja z kolei uwielbiam szydełko, a z drutami to chyba szybko się nie zaprzyjaźnię choć już je zakupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo bym chciała nauczyć się szydełkować, jak tylko pojawi się w mojej okolicy kurs dla początkujących pójdę bez wahania :)

    OdpowiedzUsuń